lørdag den 8. juni 2013

Åh, det var guf

-------------------------------OPDATERET------------------------------

Hov, der var en lak der havde gemt sig i kassen. Det kiggede jeg slet ikke efter, da det hele var pakket i en stor organzapose.
Endnu en smuk lilla lak. Den minder lidt om den fra Sally Hansen, men tror den er en smule mørkere.

-------------------------------OPDATERET------------------------------
Goddag igen.

Postmanden har liget været her og ringe på døren, og han havde en længe ventet pakke med. Det var min præmie fra matas. Hvordan og hvorledes kan du læse mere om her: http://www.mizzzims.blogspot.dk/2013/05/jeg-har-vundet.html

Først et rodet overblik over kassens indhold. Herefter blev de dehlige sager taget roligt ud en efter 1. Jeg fik lidt forskellige file, hvilket er lækkert, da min bananfil er ved at være slidt i kanterne. Saksen kommer jeg nok aldrig til at bruge, da jeg foretrækker at file dem ned, da saksen kan give usynlig knækskader på neglen, der vil gøre den skrøbelig. Mere neglelakfjerner er lækkert. Frygter dog at mavalas pads bliver brugt lidt for hurtigt.

Mere neglestyrke fra Sally Hansen. Jeg er rigtig glad for min nail hardener, som jeg permanent bruger som base. Den beskytter bare, og mine negle har aldrig været så lange i hele mit liv. Så mon ikke også denne kur kan hjælpe, når jeg løber tør for den jeg er i gang med? Mavala laver nogle rigtig lækre produkter, har jeg hørt, så jeg glæder mig til at prøve specielt deres neglehærder. Deruover var der også de 2 lakker man kan erhverve sig på pointshoppen. Jeg synes de er lidt kedelige, men det er nok fordi jeg har nogle farver der ligner :)

Uh, for ikke længe siden fik jeg øjnene op for OPI. Det er virkelig lækker kvalitetslak. Disse farver er dog rimelig neutrale og også nogle jeg tror jeg har i min samling, men slet ikke i samme kvalitet. Den franske manicure fra mavala ved jeg ikke lige, om jeg kommer til at bruge som sæt, da jeg ikke gør så meget i dette, men hver især sal lakkerne nok blive brugt. Og så til klistermærkerne. Har længe kigget efter sommerfuglene på andre blogsider. De er så fine. Nu kan jeg endelig pynte mine egne negle med dem. De sorte er lige til en tur i byen, tror jeg.

Og nu det der glæder mig mest. En masse lækker lak fra Sally Hansen. Her er det en flot guld, som jeg ikke tror jeg har en match på, og en lavendelmetal, som jeg synes ligner lidt Gosh: Metallic Purple. Den er måske lidt lysere. Det finder jeg ud af, når jeg swatcher den.

En sort og blå blev det også til. Den sorte har noget sølvshimmer i sig, så den har jeg med garanti ikke i min samling. Den blå har jeg faktisk overvejet at købe selv. Den er bare så smuk med sin lyseblå shimmer i.

Det sidste pakken indeholdt var disse. Nude kan man aldrig få for mange af. Den lilla har en dejlig shimmer over sig, og er nok en smule mere varm i virkeligheden. Men det er typisk for lilla, den vil bare aldrig fotograferes ordentligt. Den røde har et hint af orange i sig, så den må næsten gå under betegnelsen koralrød. Den glæder jeg mig også til at se på en swatchstick. Jeg skal nok poste swatches af alle lakkerne i løbet af næste uge. Om lidt skal jeg pakke, da jeg skal til barnedåb i morgen, men tager ned til mor og far i dag. Så giver de nemlig et lift :)

kh
Simone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar